FAQ

Bestellen

Bij Coritas kun je alleen via de webshop bestellen. Zoek jouw favoriete Coritas product in onze webshop en voeg deze toe aan je winkelmandje. Ga naar het winkelmandje en volg de stappen om je bestelling te plaatsen. Vul je gegevens in, kies je betaalmethode, bevestig jouw bestelling en voltooi de betaling. Op dat moment is je bestelling geplaatst en ontvang je een orderbevestiging via de e-mail.

Dit is zeker mogelijk. Tijdens het plaatsen van je bestelling kun je een afwijkend afleveradres invullen. Het versturen naar een postbus is niet mogelijk.

Het is mogelijk om je bestelling binnen de Benelux te verzenden. Staat het gewenste land niet tussen de bezorgopties, neem dan contact op met de klantenservice.

Indien je problemen hebt met online bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen jou het beste helpen.

Indien je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen jou het beste adviseren.

Betalen

Je kunt bij Coritas veilig betalen met iDeal. Binnenkort komen daar creditcard en Apple Pay bij.

Nee, achteraf betalen is niet mogelijk.

Leveren

Wij streven ernaar om je bestelling binnen 3 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

De standaard verzendkosten in Nederland zijn € 6,-. Bij bestellingen boven de € 50,- betaal je géén verzendkosten.

De verzendkosten voor België zijn € 10,-. Wil je het pakket versturen naar een ander land? Neem contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.

Ja, dat kan. Zodra wij jouw bestelling aan de vervoerder hebben meegegeven, ontvang je een e-mail met daarin een track & trace code. Hiermee kun je de levering van jouw pakket volgen.

Retouren

Ben je niet tevreden over je bestelling of heb je een verkeerde maat besteld, dan kun je deze retour sturen. Meld je retour aan via ons online retourformulier. Vul je gegevens in en verstuur het product retour naar Coritas.

Ja, je kunt jouw product retourneren onder de volgende voorwaarden:

•    Retourneren kan binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling;
•    Het product moet voorzien zijn van originele labels;
•    Het product is in ongedragen, ongewassen en ongebruikte staat.

Let op: Geretourneerde items die niet voldoen aan deze retourvoorwaarden mogen geweigerd worden door Coritas. Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Coritas niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden producten.

Indien je retourneert zijn de verzendkosten voor eigen rekening, tenzij er een fout of defect artikel is geleverd. In dat geval vergoeden wij natuurlijk de verzendkosten.